Honor 8X a fost lansat la Praga odată cu anunțul unui parteneriat strategic încheiat între Honor și Red Bull

No Comments

Smartphone-ul folosește tehnologia inovatoare chip-on-film și vine într-un un corp de sticlă aurora cu o margine inferioară subțire

După o colaborare de succes, Honor și Red Bull pregătesc un parteneriat strategic în întreaga regiune.

București, 11.10.2018 – Honor, unul dintre principalele branduri de smartphone-uri dedicate publicului cu afinitate pentru online, prezintă astăzi la Praga Honor 8X, un smartphone care combină design-ul estetic cu tehnologiile flagship avansate. Smartphone-ul este inspirat din filosofia design-ului minimalist și dispune de tehnologia chip-on-film (COF), având o identitate îndrăzneață și atrăgătoare. Honor 8X vine încorporat cu un ecran FullView de 6.5-inch care atinge un raport display/corp de 91%, o cameră foto cu inteligență artificială, tehnologie GPU Turbo și are un corp de sticlă aurora cu textură dublă de 2.5D și efect de tip “grating”. Honor 8X va fi disponibil în România începând cu 25 octombrie la prețul de 1 299 RON pentru 4+64 GB sau 1 499 RON pentru 4+128 GB. Honor 8X va fi disponibil în trei variante de culoare albastru, negru și roșu.

Honor 8X reflectă atitudinea îndrăzneață și design-ul distinctiv ale brandului prin tehnologiile sale excepționale, design-ul minimalist remarcabil și calitatea sofisticată a modelului. Având o abordare științifică în ceea ce privește estetica, Honor 8X atinge echilibrul perfect dintre funcționalitate și frumusețe, aspect nemaiîntâlnit pe piață.

Principalele caracteristici ale Honor 8X:

  • Ecran mare de 6,5 inci cu o claritate excelentă:Honor 8X este echipat cu un display Notch Full-View 2.0 de 6,5 inci, având un format de imagine 19.5:9 și un corp de 5,5 inci și 7,8 mm. Acesta se apropie de raportul  21:9 utilizat de cinematografe, permițând utilizatorilor să se bucure de imagini impresionante pe un smartphone elegant.
  • Raport ecran/corp de 91% într-un corp subțire: Raportul ecran/corp este important pentru design-ul unui smartphone. Honor utilizează tehnologia avansată de tip chip-on-film (COF) și un Design Antenna brevetat, pentru a restrânge lățimea marginii inferioare la 4,25 mm și pentru a obține un raport ecran/corp de 91%, întrecând astfel cele mai multe smartphone-uri flagship.
  • Concept minimalist de design cu înclinație pentru estetică: Honor 8X este prevăzut cu un cadru metalic în mijloc și are un corp de sticlă aurora cu textură dublă de 2.5D și efect de tip “grating”, oferind un aspect elegant și o suprafață netedă la atingere. Design-ul cu o gradare paralelă este construit din 15 straturi și generează reflecții diferite în funcție de unghiurile din care este privit. Utilizatorul își poate exprima stilul și propria personalitatea, alegându-și culoarea care i se potrivește cel mai bine, dintre albastru, negru și roșu.
  • Protecție pentru ochi: Există o preocupare din ce în ce mai mare față de expunerea la lumina albastră a ecranelor dispozitivelor electronice. Honor 8X adoptă o nouă generație a modului Eye Comfort, certificat de TüV Rheinland, care poate reduce radiația albastră emisă de ecrane și previne oboseala De asemenea, smartphone-ul dispunde de tehnologia de afișare pentru lumina solară și cea de noapte, care permite utilizatorilor să vadă ecranul cât mai clar în lumina soarelui și crește confortul utilizării telefonului înainte de culcare.

George Zhao, Președintele Honor, a declarat: “Odată cu noul Honor 8X, Honor stabilește noi criterii de referință în atingerea echilibrului dintre valoare, design și performanță. Honor 8X nu reflectă doar frumusețea dată de design-ul minimalist, ci reprezintă și un dispozitiv inovator care demonstrează că caracteristicile flagship ale unui smartphone nu vin întotdeauna la prețuri exorbitante. Honor 8X întrece cerințele consumatorilor care nu își doresc un pachet complet alcătuit din preț, performanță, dar și un aspect atrăgător.”

Honor și Red Bull și-au anunțat, în cadrul evenimentului de la Praga, parteneriatul strategic pentru regiunea CEE. “Honor și Red Bull au colaborat cu succes în cadrul evenimentelor. Acum, obiectivul comun pe care ni l-am propus este acela de a ne aprofunda și consolida în același timp parteneriatul pe piețele principale din regiune. Vedem o potrivire excelentă în ceea ce privește valorile și principiile brand-ului și segmentul de piață vizat. Ambele brand-uri vor avea de câștigat datorită acestui lucru”, a spus George Zhao. Honor și Red Bull vor continua să colaboreze și în 2019 în mai multe domenii, cum ar fi evenimente sportive, creații de conținut, proiecte culturale, parteneriate sportive, etc.

Categories: articole

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *